Pages

www.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.ws.

Friday, November 04, 2011

Refleksi pengajaran


Pada hari ini, cara pengajaran saya dapat mencapai objektifnya kerana pelajar-pelajar dapat memahami cara menganalisis bentuk sajak Kau dan Aku, serta cara untuk memprosanya dari rangkap ke rangkap dengan baik. Hal ini dapat saya lihat melalui soalan-soalan kuiz yang telah saya buat di akhir pengajaran saya. Soalan-soalan kuiz yang dibuat secara rambang kepada pelajar-pelajar dan bentuk soalan yang merangkumi keseluruhan sajak dapat membantu pelajar untuk mengimbas kembali hal yang telah mereka pelajari sebelum ini. Saya akan berusaha untuk memperbanyakkan lagi soalan-soalan berbentuk kuiz ini agar saya dapat mengetahui kefahaman mereka terhadap apa yang telah dipelajari.

0 comments:

Post a Comment