Pages

www.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.ws.

Saturday, October 01, 2011

Biodata saya

Halo, mari saya memperkenalkan diri terlebih dahulu. Nama saya ialah Then Sin Siew. Saya berasal dari Muar, Johor. Kini, saya sedang mengajar di SJK (C) Woon Hwa Kangkar Pulai, Johor. Saya telah mengajar Tahun Satu selama enam tahun di sekolah ini. Mata pelajaran yang diajar adalah Bahasa Cina, Matematik, Sains, Pendidikan Moral, Kajian Tempatan dan Kemahiran Hidup. Dulu, saya belajar di Maktab Perguruan Raja Melewar, Seremban. Opsyen saya ialah Pengajian Cina/ Pendidikan Seni Visual dan elektif ialah Kemahiran Hidup. Oleh itu, sesiapa yang ingin berkongsi pengalaman dengan saya, sila memberi komen anda. Sekian, terima kasih!

0 comments:

Post a Comment